Bolero Crowdfunding Blog

Blog

Ontdek het team achter Bolero Crowdfunding

Altijd leuk om binnen te gluren... Daarom stellen wij ons Bolero Crowdfunding team graag eens aan jullie voor. Wie werkt er eigenlijk achter de schermen, wie schrijft de communicatie en wie communiceert met de bedrijven die bij ons campagne voeren?

Ons team bestaat uit 6 enthousiaste medewerkers; drie business managers, twee digital marketeers en een commercieel directeur. Normaal werken wij elke dag vanuit het KBC hoofdkantoor in Brussel, maar door de Covid-19 pandemie werken ook de collega's van Bolero Crowdfunding van thuis uit. 

Bolero Crowdfunding is een onderdeel van Bolero, dus ons team werkt ook nauw samen met alle medewerkers van Bolero. 

Steven Van de Sype is commercieel directeur voor zowel Bolero, Matti als Bolero Crowdfunding. Steven stond mee aan de wieg van Bolero en had daarvoor ook al een carrière opgebouwd binnen KBC. Als commercieel directeur heeft Steven de leiding over al onze commerciële activiteiten.

Binnen het Bolero Crowdfunding-team hebben we 3 business managers: Peter De Bruyne, Xavier de Troostembergh en Kristien De Smedt staan in voor de werving, analyse en begeleiding van crowdfundingprojecten.

Xavier is sinds maart 2017 bij ons actief als Business development manager. Hij behaalde een Master in Finance aan de UCL en een Master in Management aan de Vlerick Business School in 2014. Bij Bolero Crowdfunding staat hij in voor de uitbreiding in Brussel en Wallonië.

Ook Peter is Business development manager. Hij maakt sinds 2018 deel uit van het Bolero Crowdfunding team. Na enkele jaren als boekhouder/accountant te hebben gewerkt in een internationale omgeving, maakte Peter in 2010 de overstap naar KBC om daar uiteindelijk als accountmanager aan kmo’s advies te verlenen. Hierin diepte Peter zijn kennis in de specifieke kmo-financiering verder uit.

Kristien is al sinds 1993 aan de slag bij KBC en oefende verschillende functies uit binnen de KBC Groep. Voordat ze begin 2018 het Bolero Crowdfunding team vervoegde was ze aan de slag als relatiebeheerder in het allereerste pop-up bankkantoor van KBC op de Corda Campus te Hasselt. Daar kwam ze veel in contact met innovatieve groeibedrijven, die ze begeleidde in hun zoektocht naar financiering. De interesse in alternatieve financieringsvormen werd daar gewekt en de overstap naar Bolero Crowdfunding was voor haar dan ook een logisch vervolg.

Naast een directeur en drie business managers, heeft ons team ook nog twee marketing medewerkers: Thomas en Judith verzorgen de communicatie van Bolero Crowdfunding. Als digital marketeers zorgen ze ervoor dat onze leden tijdig op de hoogte zijn van nieuwe investeringsopportuniteiten en ze verzorgen ook de blog en de content op onze website en social media.

Thomas Scheire is al sinds 2015 digital marketeer bij Bolero Crowdfunding. Hij werkt al het langst binnen het team van Bolero Crowdfunding en verzorgde de laatste jaren alle communcatie voor ons platform.

Judith Willems is het nieuwste lid van ons team. Zij maakte in 2020, na bijna 6 jaar in een KBC-bankkantoor in Antwerpen, de overstap naar Bolero Crowdfunding. De combinatie van haar eerdere werkervaring en opleiding, haar interesses en haar ervaring bij KBC, maakten die overstap een logische stap in haar carrière. Ze is net als Thomas digital marketeer op onze marketingafdeling.

Dit jaar jammergenoeg geen professionele en perfect gekadreerde foto van ons team. Wel een bijna even mooie selectie kerstselfies uit onze huiskamer.


Heb je verder nog vragen over de werking van Bolero Crowdfunding?

Contacteer dan gerust ons team via info@bolero-crowdfunding.be of bel 02 429 00 32

 

Graag nog meer info over ons team?